WYTYCZNE TRANSPORTOWE

Naszym celem jest zapewnienie naszym klientom dokładnego czasu dostawy i dotrzymanie go. Bardzo poważnie traktujemy wskazany czas dostawy! Czas realizacji zamówienia to 2-3 tygodnie od zaksięgowania ceny produktów na naszym koncie!
Czas dostawy wynosi zwykle 2-5 dni, w zależności od tego, w którym miejscu dostawy się znajdujesz.
Zawsze staramy się, aby nasi klienci otrzymali zakupiony przez nich produkt tak szybko i bezpiecznie, jak to tylko możliwe.
E-mailem zawsze powiadamiamy naszych klientów, kiedy towar jest gotowy iw drodze kurierem.

ZWROT

Gwarantujemy 100% jakości wszystkich naszych produktów! Jeśli klient będzie niezadowolony z produktu, zwrócimy mu cenę produktu w ciągu 14 dni od jego otrzymania (Z WYJĄTKIEM PRODUKTÓW NIESTANDARDOWYCH: wszystkie panele z nadrukiem, rozmiar niestandardowy, wybarwienie na kolor niestandardowy). Oczywiście cena produktu zostanie zwrócona tylko wtedy, gdy produkt i opakowanie zostaną nam zwrócone w dobrym stanie (prosimy o bardzo dokładne zapakowanie zwracanego produktu!) Prosimy o dokładne sprawdzenie stanu zamówionych produktów przy dostawie, zachowanie faktury oraz opakowanie! Jeżeli towar (y) otrzymane po dostarczeniu do domu są uszkodzone, wadliwe lub stwierdzisz na nich zabrudzenia lub kolor, rozmiar, materiał nie odpowiada klientowi, prosimy o poinformowanie o tym klienta w ciągu 2 dni roboczych od odbioru, e -mail lub telefon! Jeśli klient tego nie zrobi, koszt odesłania produktu (ów) po upływie dwóch dni ponosi klient!

Kolor i odcień produktów mogą w rzeczywistości różnić się od zdjęć na stronie, dlatego nasza firma nie bierze na siebie żadnej odpowiedzialności!

W przypadku produktów możliwa jest różnica wielkości 1-2 cm, prosimy o uwzględnienie tego przy zamawianiu produktów!

W przypadku dywanów możliwa jest różnica w rozmiarze lub wadze 10-20%!

Towar możemy zwrócić tylko w oryginalnym opakowaniu wraz z fakturą potwierdzającą zakup / paragon! Jeśli zamówienie zostanie anulowane przed rozpoczęciem dostawy – klient otrzyma z powrotem cenę produktu (ów), a klient otrzyma koszt, ale jeśli dostawa już się rozpoczęła, w takim przypadku zwrócimy cenę anulowany produkt klientowi, ale koszty dostawy ponosi klient! Jeśli tylko opakowanie jest uszkodzone – cena opakowania jest odejmowana!

W przypadku, gdy kupujący z jakiegokolwiek powodu nie odbierze zamówionego i dostarczonego produktu (np. Nie w domu lub z jakiegokolwiek innego powodu), a firma kurierska zwróci nam produkt, należy uiścić koszt wysyłki oraz 10% opłaty manipulacyjnej przez kupującego!

W przypadku, gdy klient zauważy uszkodzenie opakowania produktu lub towaru w momencie dostawy zamówionego produktu, pracownik firmy transportowej musi na miejscu sporządzić protokół, w którym odnotowuje się fakt wystąpienia uszkodzenia. . W przypadku braku zgłoszenia, w przypadku zwrotu uszkodzonego opakowania lub uszkodzonego produktu, koszt dostawy oraz 10% opłaty manipulacyjnej pokrywa kupujący!

 

1. Każda kurtyna wykonywana jest na indywidualne zamówienie, dlatego każda zasłona jest unikatowa, nie możemy jej odkupić!

2. Waga kurtyn odnosi się do przepływomierza materiału: 1 przepływomierz ma 140 cm i waży 820 gramów. (Możliwe odchylenie wagi +/- 20-30%!)

3. Kurtyny akustyczne mogą pochłonąć 10-20 decybeli dźwięku tylko wtedy, gdy są umieszczone całkowicie bez szczelin lub jeśli akustyka danego pomieszczenia jest odpowiednia! Ze względu na wynikające z tego problemy / reklamacje nie możemy odebrać zasłon!

Zakupy wolne od podatku VAT można dokonać tylko w przypadku płatności przelewem bankowym lub kartą kredytową, przy składaniu zamówienia MUSI być wpisane w komentarzu do ważnego, zarejestrowanego numeru NIP UE. W przypadku płatności PayPal nie ma możliwości zakupu bez podatku VAT!

W przypadku zamówienia indywidualnej zasłony lub panelu nie ma już możliwości zmiany lub anulowania zamówienia po złożeniu zamówienia i dokonaniu płatności, ponieważ nie mamy możliwości zwrotu ceny!

POLITYKA ANULOWANIA

Klienci mogą anulować zamówienie w dowolnym momencie przed wysyłką. E-mailem na adres prakusztika@gmail.com lub telefonicznie + 3670289-19-47 (w języku węgierskim lub angielskim).
UNIKALNE PRODUKTY, nie ma możliwości anulowania zamówienia !!!!!!

Jeśli kupujący nie jest usatysfakcjonowany solidnymi wynikami produktów, poza własnymi pomiarami i indywidualnymi właściwościami akustycznymi, może zwrócić towar, ale w tym przypadku koszty wysyłki ponosi kupujący.

WSPARCIE

Jeśli masz jakieś pytania lub uwagi, nie wahaj się skontaktować z nami pod adresem prakusztika@gmail.com.

LINKI ZEWNĘTRZNE
Linki zewnętrzne są udostępniane wyłącznie dla wygody i wyłącznie w celach informacyjnych; nie stanowią rekomendacji ani rekomendacji produktów, usług ani opinii dostarczanych przez PERFECT ACOUSTIC Spółce, Organizacji lub Osobie. PERFECT ACOUSTIC nie ponosi odpowiedzialności za dokładność, legalność lub zawartość jakiejkolwiek zewnętrznej strony lub kolejnych linków.

POLITYKA PRYWATNOŚCI
Utrzymanie zaufania naszych klientów jest priorytetem i zawsze jesteśmy zobowiązani do poszanowania prywatności naszych klientów. W żadnych okolicznościach nie ujawnimy danych naszych klientów do jakichkolwiek zewnętrznych celów gromadzenia danych lub do celów marketingowych.

 

OCHRONA PRYWATNOŚCI
GENERAŁ:
PERFECT ACOUSTIC wykorzystuje dane klientów do następujących celów
dostarczanie towarów i usług klientom
udostępnianie dostosowanej witryny internetowej.
aby zarządzać każdym zarejestrowanym kontem, które posiadasz u nas
aby zweryfikować swoją tożsamość
do zapobiegania przestępstwom i oszustwom oraz do ich wykrywania i do powiązanych celów
Zarządzanie interakcjami z klientami jest ważne dla PERFECT ACOUSTIC,
gdy mamy prawne prawo lub obowiązek wykorzystania lub ujawnienia twoich informacji (na przykład w związku z dochodzeniem lub sporem prawnym prowadzonym przez organ).

CZY ZAWSZE PRZECHOWUJEMY TWOJE DANE?
Twoje informacje będą przechowywane przez okres określony w niniejszej polityce. Różne rodzaje danych podlegają różnym okresom przechowywania, ale najdłuższy okres przechowywania danych osobowych wynosi 5 lat.

REKLAMY W BANERACH INTERNETOWYCH
Odwiedzając nasze witryny internetowe, możesz otrzymywać spersonalizowane banery podczas przeglądania innych witryn. Wyświetlane banery odnoszą się do produktów, które przeglądałeś podczas przeglądania naszych witryn na komputerach lub innych urządzeniach. Reklamy te są dostarczane za pomocą plików „cookies” umieszczanych na Twoim komputerze lub innych urządzeniach. Jest to standardowa praktyka we wszystkich witrynach internetowych. Korzystając ze stron PERFECT ACOUSTIC i przeglądając je, wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z naszą polityką. Jeśli nie zgadzasz się, musisz wyłączyć pliki cookie lub powstrzymać się od korzystania z witryny. W każdej chwili możesz usunąć lub wyłączyć pliki cookies. Kiedy ktoś odwiedza PERFECT ACOUSTIC, usługę strony trzeciej, używamy Google Analytics do zbierania standardowych informacji z dziennika sieciowego i wzorców zachowań odwiedzających. Robimy to, znając na przykład liczbę odwiedzających różne części witryny. Informacje te będą przetwarzane wyłącznie w sposób, który nikogo nie identyfikuje. Nie zezwalamy i nie pozwalamy Google na podejmowanie prób określania tożsamości osób odwiedzających naszą witrynę.

NASI USŁUGODAWCY I DOSTAWCY
W celu udostępnienia niektórych usług może być konieczne udostępnienie danych osobowych niektórym naszym partnerom serwisowym. Obejmuje to dostawców IT, dostawczych i marketingowych. PERFECT ACOUSTIC pozwoli swoim usługodawcom na przetwarzanie Twoich danych osobowych tylko wtedy, gdy potwierdzimy, że stosują odpowiednie mechanizmy kontroli prywatności i bezpieczeństwa.

. Na usługodawców nakładamy również zobowiązania umowne w zakresie ochrony i bezpieczeństwa danych, co oznacza, że ​​Twoje dane mogą być wykorzystywane wyłącznie do celów PERFECT ACOUSTIC i świadczonych Ci usług, a nie w jakimkolwiek innym celu.

INNE OSOBY TRZECIE
Z wyjątkiem przypadków określonych poniżej, PERRCET ACOUSTIC nie może przekazywać Twoich danych osobowych stronom trzecim, oprócz naszych usługodawców. Nigdy nie będziemy sprzedawać ani wynajmować naszych danych klientów innym organizacjom w celach marketingowych. Twoje dane możemy udostępniać:
w razie potrzeby agencje informacji kredytowej przy płatnościach kartą;
agencje rządowe, organy regulacyjne, organy ścigania, sądy i ubezpieczyciele, jeśli są zobowiązani do:
aby przestrzegać naszych zobowiązań prawnych;
skorzystać z przysługujących nam praw (np. w sprawach sądowych);
zapobieganie przestępstwom, ich wykrywanie, prowadzenie dochodzeń w ich sprawie lub ich ściganie;

 

Jeśli kupujesz towary lub bony upominkowe za pośrednictwem którejkolwiek ze stron PERFECT ACOUSTIC, Twoje imię i nazwisko, adres, adres e-mail i dane kontaktowe będą przechowywane w naszym systemie zamówień Woo Commerce. Zapewniamy, że bez Twojej zgody nie udostępnimy Twoich danych osobowych żadnej innej firmie.

KIERUNKI SPEDYCJI
Produkty mogą ulec uszkodzeniu w transporcie, PERFECT ACOUSTIC dołoży wszelkich starań, aby Klient nie ponosił odpowiedzialności. Wszelkie uszkodzenia powstałe w transporcie należy NIEZWŁOCZNIE zgłosić naszej firmie. Takie odszkodowanie rozstrzyga PERFECT ACOUSTIC z firmą kurierską. Przy zamawianiu kurierem kilka rzeczy musisz wiedzieć. Jeśli podpiszesz i odbierzesz paczkę / produkt i nie sprawdzisz jej przed podpisaniem, zrzekasz się prawa do dochodzenia odszkodowania, nawet jeśli szkoda jest „ukryta”. Niezwłocznie sprawdź produkt pod kątem uszkodzeń podczas transportu. Przepisy Krajowej Rady Odszkodowań wymagają, aby:
1. Upewnij się, że produkt jest nieuszkodzony w dniu dostawy. Otwórz pudła lub opakowania przed kurierem.
2.Jeśli zauważysz jakiekolwiek obrażenia lub uszkodzenia, natychmiast napisz szczegółowy raport do kuriera!
3. Obowiązkiem kuriera jest spisanie protokołu, niezależnie od pośpiechu na kolejny adres !!!
4.Jeśli zauważysz jakiekolwiek uszkodzenia, napisz do nas jak najszybciej PERFECT ACOUSTIC.Zawsze przesyłaj zdjęcia, zdjęcia przedstawiające uszkodzenia! !
5.Zachowaj uszkodzone opakowanie i produkty do czasu sprawdzenia produktu przez firmę kurierską, aby firma kurierska miała pewność, że produkt został rzeczywiście uszkodzony podczas transportu.
Pamiętaj, aby zachować list przewozowy i list przewozowy oraz dokumentację, dokumenty te są niezbędne, aby zrekompensować kupującemu Twoje roszczenie!

Przyjmuję do wiadomości następujące dane osobowe przechowywane na koncie użytkownika Xl Gasztrobusz Kft, Węgry, Szigethalom, Dob. 4. w bazie użytkowników perfect-acoustic.com