WYTYCZNE DOTYCZĄCE TRANSPORTU

Naszym celem jest podanie naszym klientom dokładnego czasu dostawy i trzymanie się go. Czas dostawy traktujemy bardzo poważnie!
Zawsze staramy się, aby nasi klienci otrzymali zakupiony produkt tak szybko i bezpiecznie, jak to możliwe.

W krajach, które nie należą do Unii Europejskiej, (np. Szwajcaria, Wielka Brytania) przy wysyłce produktów należy uiścić opłaty celne (wysokość opłat może się różnić w zależności od kraju).

Jeśli zamówione produkty są wysyłane do kraju, który nie jest członkiem Unii Europejskiej, zastosowanie mają przepisy celne tego kraju. Przed otrzymaniem przesyłki należy uiścić opłaty celne ustalone przez organy celne.

Jeśli kupujący nie uiści opłat celnych, firma kurierska zniszczy przesyłkę po 2 tygodniach.

Jeśli klient nie odbierze paczki od usługi kurierskiej, a paczka zostanie zwrócona do nas, postaramy się skontaktować z klientem drogą mailową lub telefoniczną. Jeśli w ciągu dwóch tygodni nie otrzymamy odpowiedzi od klienta, zastrzegamy sobie prawo do zniszczenia produktu.

BACKGROUND

Oczywiście zwrócimy cenę produktu tylko wtedy, gdy produkt i opakowanie zostaną nam zwrócone w dobrym stanie (prosimy o bardzo staranne zapakowanie zwracanego produktu)!

Jeśli chcesz zwrócić produkt, a po zwrocie opakowanie jest uszkodzone, cena opakowania zostanie odjęta od kwoty zwrotu.

Prosimy o dokładne sprawdzenie stanu zamówionych produktów za pobraniem i zachowanie faktury oraz opakowania! Jeżeli produkt otrzymany po dostawie jest uszkodzony, wadliwy lub zabrudzony, albo kolor, rozmiar lub materiał nie jest zgodny z zamówieniem, prosimy o powiadomienie nas o tym w ciągu 2 dni roboczych od otrzymania produktu drogą mailową lub telefoniczną. W przeciwnym wypadku kosztem odesłania produktu/produktów w ciągu 2 dni zostanie obciążony klient!

Jeśli klient nie otrzyma zamówionego przez siebie produktu/produktów lub jeśli nasza firma popełni jakikolwiek inny błąd w dostawie produktów, zwrócimy klientowi koszty wysyłki zwrotu produktów, ale tylko do wysokości kwoty wcześniej zapłaconej przez klienta za dostawę produktów.

W przypadku zwrotu produktu koszty wysyłki zostaną odliczone od zwracanej kwoty, nawet w przypadku bezpłatnej wysyłki.

USZKODZONE OPAKOWANIE
W przypadku zauważenia uszkodzeń opakowania, prosimy o podpisanie paragonu z adnotacją “Otrzymano z zastrzeżeniem!”.
Następnie należy skontaktować się z działem reklamacji firmy dostarczającej paczki (firma kurierska DHL) lub z naszą firmą, która pomoże Państwu w realizacji reklamacji. Jako identyfikację prosimy podać numer śledzenia przesyłki.

TOWARY ZLECONE
Jeśli na opakowaniu przesyłki nie ma śladu uszkodzenia, ale po rozpakowaniu zauważą Państwo uszkodzenie produktu, mają Państwo 48 godzin na zgłoszenie szkody do firmy przewozowej lub bezpośrednio do działu obsługi klienta Perfect Acoustic drogą mailową. Po upływie 48 godzin tego typu reklamacje nie będą przyjmowane. Dziękujemy za zrozumienie.
(Samo nienaruszone opakowanie lub pudełko nie gwarantuje, że dostarczony w nim produkt jest nieuszkodzony)!
Prosimy o upewnienie się, że produkt jest nieuszkodzony w momencie przybycia. Otwórz pudełka lub opakowania przed kurierem.
Jeśli zauważysz jakiekolwiek uszkodzenia, natychmiast napisz szczegółowy raport do kuriera!
Obowiązkiem kuriera jest spisanie protokołu, bez względu na to jak bardzo się spieszy na kolejny adres !!!!
Jeśli zauważysz odkryte uszkodzenia, napisz jak najszybciej do PERFECT ACOUSTIC. zawsze wysyłaj zdjęcia pokazujące uszkodzenia ! !
Pamiętaj, aby zachować uszkodzone opakowanie i produkty do czasu sprawdzenia produktu przez firmę kurierską. Dzięki temu firma kurierska będzie miała pewność, że produkt rzeczywiście został uszkodzony w transporcie.
Koniecznie zachowaj list przewozowy i protokół, gdyż dokumenty te są niezbędne do dochodzenia roszczeń przez klienta!

Produkty można zwracać tylko w oryginalnym opakowaniu i z fakturą potwierdzającą zakup/paragon! Jeśli zamówienie produktu zostanie anulowane przed rozpoczęciem dostawy – cena produktu zostanie zwrócona kupującemu, a koszt wysyłki poniesie kupujący, jeśli jednak dostawa już się rozpoczęła, w takim przypadku cena anulowanego produktu zostanie zwrócona kupującemu, ale koszt wysyłki poniesie kupujący! Jeśli uszkodzone jest tylko opakowanie – cena opakowania zostanie odliczona!

W przypadku, gdy kupujący z jakiegokolwiek powodu nie odbierze zamówionego i dostarczonego produktu (np. nie zastanie go w domu lub z innego powodu) i firma kurierska zwróci nam produkt, koszt wysyłki oraz koszt odesłania produktu poniesie kupujący!

W przypadku, gdy przy odbiorze zamówionego produktu kupujący zauważy uszkodzenia opakowania lub produktu, pracownik firmy kurierskiej ma obowiązek spisać na miejscu protokół, w którym odnotuje uszkodzenia. W przypadku braku protokołu, koszty wysyłki i zwrotu uszkodzonego opakowania lub uszkodzonego produktu ponosi kupujący!

Kurtyny akustyczne mogą pochłaniać dźwięk o natężeniu 10 do 20 decybeli tylko wtedy, gdy są zainstalowane całkowicie bez szczelin i gdy akustyka pomieszczenia jest odpowiednia! Z powodu problemów/reklamacji nie jesteśmy w stanie odebrać zasłon!

W przypadku zamówień niestandardowych zasłon lub paneli, po złożeniu i opłaceniu zamówienia nie ma już możliwości modyfikacji lub anulowania zamówienia, ponieważ nie możemy zwrócić ceny!